БЕСПАЛЬКО ГАННА МИХАЙЛІВНА
- Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників.
- Педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку
- Інноваційні педагогічні технології супроводження навчання дітей старшого дошкільного віку з малювання
- Нетрадиційні прийоми малювання як засіб активізації творчого самовираження старших дошкільників
- Розвиток уяви дітей старшого дошкільного віку засобами петриківського розпису
- Педагогічні умови естетичного виховання дітей дошкільного віку
- Розвиток пізнавальної активності старших дошкільників в процесі ознайомлення з декоративно-прикладним мистецтвом
- Інтегровані заняття як форма організації валеологічного виховання дітей дошкільного віку
- Спільна робота дитячого садка та сім’ї з валеологічного виховання дітей
- Характеристика інтересу до зображувальної діяльності дошкільників різних вікових груп
- Декоративне малювання в дитячому садку за мотивами українських народних промислів
ЖУРАТ ЮЛІЯ ВАСИЛІВНА
- Розвиток психологічної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми.
- Психологічні засади запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вихователів.
- Формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання.
- Формування пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку в навчально-ігровому середовищі.
- Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у фаховій підготовці.
- Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками.
- Формування педагогічної компетентності майбутнього психолога у процесі професійної підготовки.
- Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі в сучасних умовах.
- Підготовка майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів до управлінської діяльності у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін.
- Формування готовності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності.
- Теорія і методика формування управлінської культури керівників дошкільної освіти.
- Формування ділових якостей студентів педагогічних університетів у процесі професійної підготовки.
- Формування риторичної культури майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів.
- Розвиток ключових компетентностей науково-педагогічних працівників у системі методичної роботи вищого навчального закладу.
КВАСЕЦЬКА ЯРИНА АНДРІЇВНА
- Екологічне виховання дошкільників у світлі досвіду народної педагогіки.
- Куток природи як основна матеріальна база ознайомлення дошкільників з природою.
- Формування у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва.
- Народна педагогіка про виховання дошкільників засобами природи.
- Спільна робота дошкільного закладу та сім’ї з екологічного виховання старших дошкільників.
- Формування екологічної культури особистості через її духовний розвиток.
- Пізнавальний потенціал екологічних знань в умовах комплексного використання різних видів діяльності дітей у природі.
- Формування у дошкільників первинних уявлень про екологічні зв’язки у природі.
- Праця в природі як основний практичний метод ознайомлення дошкільників з природою.
- Спостереження як основний метод у процесі ознайомлення дошкільників з природою.
- Гра як засіб фіксації знань дошкільників про природу.
- Природа як фактор фізичного виховання дошкільників
- Методика навчання переказу дітей п’ятого року на основі використання методу моделювання.
- Особливості розвитку мовленнєвої творчості старших дошкільників у ігровій діяльності.
- Виховні умови стимулювання мовленнєвої активності дітей середнього (старшого) дошкільного віку в процесі навчання розповіді за картиною.
- Розвиток образності мовлення дітей у процесі навчання розповідання за пейзажними картинами.
- Особливості навчання розповідання в молодшому дошкільному віці на основі використання наочності.
- Особливості використання командного методу в навчанні старших дошкільників розповідання.
- Лінгводидактичні умови стимулювання мовленнєвої творчої діяльності дітей.
- Особливості формування передумов зв’язного мовлення в молодшому дошкільному віці.
- Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності.
- Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів.
- Особливості оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
- Казкотерапія в розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.
КОЛТУНОВИЧ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
- Психолого-педагогічні особливості розвитку соціальної впевненості у дітей старшого дошкільного віку.
- Мовні індикатори особистісної тривожності дітей старшого дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні умови формування цінностей у дітей дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні умови реалізації педагогічної творчості у дошкільному навчальному закладі
- Координація діяльності дошкільного навчального закладу та школи в забезпеченні психологічної готовності дітей до навчання у школі
- Модель функціональної компетентності сучасного керівника дошкільного навчального закладу
- Психолого-педагогічні чинники засвоєння дошкільниками етичних норм
- Особливості дитячого сприймання сімейних взаємостосунків
- Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності майбутніх вихователів
- Особливості взаємозв’язку неправдивої поденки дошкільника та його ставлення до себе
- Формування образу «Я» у дітей дошкільного віку з заниженою самооцінкою
- Особливості взаємозв’язку між пат тернами студентської поведінки та вигоранням вихователя
- Позитивне самоставленння як чинник стійкості до професійного вигорання вихователів
- Батьківське ставлення як чинник формування емоційної сфери дитини
- Психолого-педагогічна допомога дитині в кризовій ситуації
- Особливості психокорекції страхів у дітей
- Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини
- Психологічна профілактика агресивності у дітей дошкільного віку
- Особливості психологічних детермінант агресивних проявів у вихователів
- Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку
- Методи корекції соціально-емоційної сфери дитини
- Психологічні бар’єри в професійній діяльності вихователя
- Вплив етико-психологічних та професійних якостей викладача на становлення особистості студента.
- Використання тренінгів та ігор у фаховій підготовці студентів спеціальності «Дошкільне виховання».
- Психолого-педагогічні умови формування у студентів педагогічної майстерності.
- Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ.
- Психолого-педагогічна модель сучасного вихователя ДНЗ.
- Особливості ціннісної системи вихователів в умовах хронічної психоемоційної напруги.
КУЗНЄЦОВА КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА
- Альтернативна педагогіка С. Френе
- Вальдорфська педагогіка Р. Штейнера
- Виховне значення будівельних ігор.
- Дошкільна освіта у різних державах Європи
- Зміст ступеневої системи вищої професійної освіти
- Інновації у змісті, структурі, формах і методах управління закладом освіти для дітей дошкільного віку
- Інноваційні пошуки прогресивних радянських педагогів у галузі дошкільної освіти
- Інноваційні пошуки українських учених з навчання та виховання дітей дошкільного віку
- Інноваційної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу.
- Методика навчання дітей розв’язуванню арифметичних задач
- Методика навчання дошкільників Г. Домана
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з множинами та операціями над ними
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з величиною предметів.
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з геометричними фігурами
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з цифрами
- Методика формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку.
- Методика формування у дітей дошкільного віку уявлень про множину
- Методика формування уявлення про число та навчання лічбі
- Методика формування уявлень про форму та геометричну фігуру.
- Модель освіти сталого розвитку – освітня модель «Довкілля»
- Науково-методичне забезпечення змісту дошкільної освіти в Україні
- Організація навчального процесу у вищому навчальному закладів України
- Особливості формування у дітей уявлень про вимірювання величини.
- Особливості формування уявлень про час. Виховання чуття часу у дітей дошкільного віку.
- Педагогічна концепція К. Орфа
- Педагогічні ідеї М. Монтессорі в системі дошкільної освіти
- Педагогічні умови використання сучасних технологій навчання вищої школи
- Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у роботі з дітьми дошкільного віку
- Педагогічні умови розвитку креативності студентів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі фахової підготовки
- Підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів до інтерактивного навчання і виховання дошкільників
- Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до використання педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі.
- Пріоритетні напрямки підготовки працівників дошкільного профілю в умовах ступенів
- Програмно-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти України.
- Професійна готовність вихователя до інноваційної діяльності.
- Професійно-педагогічна підготовка вихователя дошкільного навчального закладу
- Роль вихователя у творчій грі.
- Становлення та розвиток професійної підготовки фахівців з дошкільного виховання в Україні
- Становлення та розвиток системи дошкільного виховання
- Сутність та зміст професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу
- Сучасні напрями досліджень зарубіжних учених у галузі дошкільної освіти
- Сучасні особливості забезпечення академічної мобільності в Україні
- Технологія раннього й інтенсивного навчання М. Зайцева
- Технологія розвивальних ігор Б. Нікітіна
- Технологія розв’язування винахідницьких завдань Г. Альтшуллера
- Українські інновації в змісті навчання й виховання дітей дошкільного віку
- Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики
- Фундатори інноваційної зарубіжної теорії та практики в дошкільній освіті
- Фундатори української інноваційного руху в галузі дошкільної освіти
- Інформаційні технології у професійній діяльності фахівця освіти
- Інноваційні технології в освітній діяльності
ПАЛАГНЮК ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
- Розвиток розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі створення ними казок та фантастичних історій.
- Діагностика та корекція емоційно-особистісних розладів дошкільників як показник готовності до школи.
- Вплив сім’ї на формування моделі агресивної поведінки дітей дошкільного віку.
- Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності.
- Спільна діяльність дорослих і дітей як чинник формування позитивних взаємин у сім’ї.
- Вплив сім’ї на формування особистості дитини дошкільного віку.
- Наступність дошкільного закладу та школи у формуванні соціальної компетенції дітей засобами сімейних традицій.
- Підвищення професійної компетентності вихователів щодо формування уявлень дошкільників про родинні стосунки.
- Емоційні порушення у дошкільників та способи їх корекції.
- Агресивність дітей середнього дошкільного віку та корекційна робота з ними.
- Організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців дошкільної галузі у вищих навчальних закладах Польщі в умовах інтеграційних процесів.
- Сучасні тенденції професійної підготовки фахівців дошкільної галузі в університетах Німеччини.
- Можливості використання досвіду розвитку системи забезпечення якості університетської освіти Австрії в умовах системи вищої освіти України.
- Теоретичні основи організації особистісного розвитку дітей дошкільного віку у системі дошкільного виховання Литви.
- Формування соціальної відповідальності у керівників навчальних закладів засобами інтерактивних технологій.
- Проблеми обдарованої особистості в практиці сучасної дошкільної освіти.
- Основні шляхи реформування університетської освіти Австрії в контексті формування Європейського простору вищої освіти.
ПЕРЕПЕЛЮК ІННА РОМАНІВНА
- Особливості взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї у країнах східної Європи
- Підготовка майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки.
- Використання інноваційних технологій у формуванні навичок здорового способу життя і екологічної свідомості дошкільників.
- Просвітницька робота з батьками щодо охорони здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.
- Сучасні форми і методи педагогічного просвітництва батьків
- Ідеї М. Мантессорі про індивідуальне та вільне виховання дітей дошкільного віку та використання їх в сучасній теорії та практиці ЗДО.
- Погляди С.Ф. Русової на дитячу діяльність та втілення її положень в сучасній теорії та практиці ЗДО.
- Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку в процесі ознайомлення з природним довкіллям..
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами арт-терапії.
- Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
- Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення в процесі ігрової діяльності.
- Особливості формування словникового запасу у дітей дошкільного віку з ринолалією.
- Реалізація наступності дошкільного виховання та початкової освіти щодо мовленнєвого розвитку дітей.
- Роль малих жанрів українського фольклору в мовленнєвому розвитку дошкільників.
СИЧОВА МИРОСЛАВА ІВАНІВНА
- Розвиток логічного мислення у дітей з дизартрією.
- Інноваційні технології корекції заїкання у дітей старшого дошкільного віку.
- Розвиток навичок комунікації та взаємодії у дітей з різними порушеннями мови.
- Формування виразності мови у дітей з порушенням інтелекту.
- Формування зв’язаного монологічного мовлення у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
- Вплив емоційного стану на мовні порушення у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР).
- Збагачення словникового запасу дітей з затримкою психічного розвитку.
- Корекційно-логопедична робота з розвитку мовлення у сліпих та слабозрячих дітей.
- Основні напрями лексичної роботи для дітей з церебральним паралічем.
- Розвиток системи логопедичної допомоги в Україні.
- Роль слуху та зору для розвитку мовлення.
- Сучасні підходи до класифікації мовних порушень у дітей.
- Етапи логопедичної роботи при дислалії.
- Диференціальна діагностика дислалії та інших мовленнєвих порушень.
- Особливості мовленнєвого розвитку дітей з відкритою формою ранолалії.