Викладач: ОЛІЙНИК Марія Іванівна
- Дитячі вигадки (брехня) як розвиток уяви.
- Скоромовки як засіб розвитку мовлення.
- Заборона користування смартфоном як чинник розвитку агресивності дитини.
- Сімейні читання як засіб розвитку особистості дитини дошкільного віку.
- Вплив старшої дитини на інтелектуальний розвиток молодшої.
- Особливості оволодіння іноземною мовою під впливом перегляду іншомовних мультфільмів.
- Формування уявлень про професії у дітей молодшого дошкільного віку.
- Народна казка як засіб трудового виховання дошкільників.
- Реалізація принципів партнерської педагогіки в процесі індивідуальної роботи вихователя з дитиною та її батьками.
- Шляхи формування безпечної поведінки у дітей дошкільного віку.
- Екологічні проекти у формуванні основ екологічної свідомості дітей дошкільного віку під час ознайомлення їх з лікарськими рослинами.
- Інноваційні форми співпраці вихователів з батьками у сучасному закладі дошкільної освіти.
- Правила взаємодії педагогічних працівників ЗДО з батьками: аналіз програмно-методичного забезпечення.
- Розвиток емоційного інтелекту в ігровій діяльності майбутніх першокласників.
- Партнерська взаємодія батьків та вихователів з формування у дітей старшого дошкільного віку навичок економного використання природних ресурсів і їх збереження.
- Організаційно-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій.
- Організація ігрової діяльності дітей раннього та дошкільного віку в ЗДО в світлі сучасного програмно-методичного забезпечення.
- Гра як вияв вільної самостійної діяльності дитини дошкільного віку.
- Роль гри у спонуканні дитини дошкільного віку до практичного експериментування.
- Використання моделей і схем в екологічному вихованні дошкільників.
- Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою Космосу засобами дидактичної гри.
- Формування соціально-значущих якостей особистості у дошкільника в умовах сучасного закладу дошкільної освіти.
- Причини та шляхи подолання взаємного незадоволення співпрацею між вихователем і батьками.
- Педагогічні умови формування соціальних компетентностей дошкільників в умовах дистанційного навчання.
- Стаблізація емоційного стану дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану засобом терапевтичних казок.
Викладач: КОМІСАРИК Марія Іванівна
- Формування загальнокультурних знань майбутніх педагогів ЗВО засобами фахових методик дошкільної освіти дітей.
- Моделювання освітнього простору ДНЗ у вимірах формування міжкультурної комунікації дітей.
- Організація фахової підготовки майбутніх викладачів ЗВО до педагогічної діяльності в умовах магістратури.
- Формування моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку в процесі трудового виховання.
- Організаційно-методичне керівництво взаємодією сучасного ЗДО та сім’ї.
- Формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я.
- Шляхи формування педагогічної майстерності вихователя дітей дошкільного віку.
- Стан та перспективи розвитку системи спеціальної освіти в Україні та за рубежем.
- Гендерне виховання в системі психолого-педагогічних досліджень сучасної дошкільної освіти.
- Становлення і розвиток теорії та практики логопедичної допомоги дітям в Україні в остання роки.
- Технології проектування і психолого-педагогічного супроводу обдарованої дитини дошкільного віку.
- Компетентнісний підхід до формування логіко-математичного розвитку старших дошкільників в умовах типового навчально-виховного закладу.
- Науково-методичні основи організації інтерактивного навчання старших дошкільників.
- Педагогічні технології сенсомоторного розвитку дітей в образотворчій діяльності вихователя ЗДО.
- Наступність ЗДО і школи у розвитку творчих здібностей дитини засобами образотворчого мистецтва
- Компетентнісний підхід до розвитку обдарованої дитини у дошкільному закладі.
- Формування логіко-математичної компетентності дітей у дидактико розвивальному середовищі ЗДО.
- Розвиток саморегуляції майбутніх педагогів як індикатор професійної готовності.
- Педагогічна майстерність вихователя як чинник успішності професійної діяльності.
- Педагогічні умови організації самостійної ігрової діяльності дітей дошкільного віку.
- Управлінська компетентність майбутніх вихователів ЗДО у контексті їх професійної підготовки у ЗДО України.
- Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів майбутніх логопедів.
Викладач: ЖУРАТ Юлія Василівна
- Формування основ рефлексивних умінь дітей дошкільного віку в ЗДО.
- Психологічні засади запобігання проявам агресивності у професійній діяльності вихователів.
- Формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання.
- Формування дослідницьких умінь майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у фаховій підготовці.
- Підготовка майбутніх вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дошкільниками.
- Формування педагогічної компетентності майбутнього психолога у процесі професійної підготовки.
- Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних навчальних закладах та початковій школі в сучасних умовах.
- Формування готовності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів до педагогічної діяльності.
- Теорія і методика формування управлінської культури керівників дошкільної освіти.
- Формування ділових якостей студентів педагогічних університетів у процесі професійної підготовки.
- Формування риторичної культури майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів.
- Розвиток ключових компетентностей науково-педагогічних працівників у системі методичної роботи вищого навчального закладу.
- Проблеми дитячого білінгвізму в процесі навчання дошкільників англійської мови.
- Використання інноваційних технологій у діяльності вихователя в умовах онлайн навчання дітей (старшого/молодшого) віку (вік на вибір) у ЗДО.
- Підготовка майбутніх вихователів до розкриття дитячого творчого потенціалу як складова формування життєвої компетентності дітей
- Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів дітей.
- Організаційно-педагогічні умови демократизації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
- Інноваційні технології педагогічного просвітництва батьків дітей дошкільного віку.
- Порівняльний аналіз моделей дошкільної освіти в Україні та Румунії.
- Спільна діяльність дорослих і дітей як чинник формування позитивних взаємин у сім’ї.
Викладач: КОЛТУНОВИЧ Тетяна Анатоліївна
- Психолого-педагогічні особливості розвитку особистості дитини в умовах війни.
- Психологічні моделі переконуючого впливу у роботі з дітьми дошкільного віку.
- Соціометричний статус дошкільника як чинник адаптації у групі ровесників.
Використання LEGO-технологій у роботі з дітьми дошкільного віку. - Психолого-педагогічні особливості розвитку соціальної впевненості у дітей старшого дошкільного віку.
- Мовні індикатори особистісної тривожності дітей старшого дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні умови формування цінностей у дітей дошкільного віку.
- Координація діяльності закладу дошкільної освіти та школи в забезпеченні психологічної готовності дітей до навчання у школі.
- Модель функціональної компетентності сучасного керівника закладу дошкільної освіти.
- Психолого-педагогічні чинники засвоєння дошкільниками етичних норм.
- Особливості дитячого сприймання сімейних взаємостосунків.
- Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності майбутніх вихователів.
- Особливості взаємозв’язку неправдивої поведінки дошкільника та його ставлення до себе.
- Формування образу «Я» у дітей дошкільного віку з заниженою самооцінкою.
- Особливості взаємозв’язку між паттернами студентської поведінки та вигоранням вихователя.
- Позитивне самоставлення як чинник стійкості до професійного вигорання вихователів.
- Батьківське ставлення як чинник формування емоційної сфери дитини.
- Психолого-педагогічна допомога дитині в кризовій ситуації.
- Психолого-педагогічні умови корекції страхів у дітей дошкільного віку.
- Особливості психологічних детермінант агресивних проявів у вихователів.
- Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку.
- Психологічні бар’єри в професійній діяльності вихователя.
- Використання тренінгів та ігор у фаховій підготовці студентів спеціальності «Дошкільне виховання».
- Психолого-педагогічні умови формування у студентів педагогічної майстерності.
- Психолого-педагогічна модель сучасного вихователя закладу дошкільної освіти.
- Особливості ціннісної системи вихователів в умовах хронічної психоемоційної напруги.
Викладач: ПЕРЕПЕЛЮК Інна Романівна
- Ігрова діяльність як засіб формування соціально-комунікативної компетентності дошкільника.
- Особливості соціалізації дітей в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти.
- Вплив сучасних дитячих мультфільмів на формування особистості дошкільника.
- Спільна продуктивна діяльність як засіб формування позитивних взаємин дошкільників.
- Формування естетичної культури дітей дошкільного віку засобами природи.
- Виховання у дошкільників позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля.
- Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей до школи.
- Виховання інтересу до праці у дітей дошкільного віку.
- Особливості формування естетичних почуттів дітей дошкільного віку засобами природи.
- Особливості формування емоційного забарвлення мовлення старших дошкільників.
- Специфіка використання мнемотехніки у мовленнєвому розвитку дошкільника.
- Особливості залучення дітей дошкільного віку до української народної обрядовості осіннього циклу.
- Особливості реалізації здоров’язбережувальних підходів у мовленнєвому розвитку дошкільників.
- Особливості використання методу проекту в мовленнєвому розвитку дітей в умовах ЗДО.
- Формування творчої уяви дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).
- Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
- Використання художньої літератури в процесі морального виховання дітей дошкільного віку.
- Формування трудових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку.
- Чергування як засіб виховання відповідальності у дітей дошкільного віку.
- Виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку в самообслуговуванні.
Викладач: ТАНЯВСЬКА Ярина Андріївна
- Активізація мовлення дітей в закладі дошкільної освіти
- Мовленнєвий етикет в професійній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти
- Формування мовленнєвої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобом цифрових технологій
- Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку виразності мовлення в театрально-ігровій діяльності
- Психолого-педагогічні особливості розвитку емоційного інтелекту в ігровій діяльності дітей старшого дошкільного віку
- Складання серій завдань з розвитку мовленнєвої активності дітей дошкільного віку засобом мнемотехніки
- Інноваційні технології у мовленнєвій роботі з дошкільниками
- Культура мовлення вихователя у формуванні мовленнєвої особистості дитини
- Сучасні підходи до ознайомлення дошкільників з природою в закладі дошкільної освіти
- Сучасні підходи до організації роботи з формування екологічної свідомості у дітей дошкільного віку
- Природне довкілля як чинник формування відповідальності у дітей дошкільного віку
- Партнерська взаємодія сім’ї та закладу дошкільної освіти у процесі національно-патріотичного виховання
Викладач: КУЗНЄЦОВА Катерина Сергіївна
- Альтернативна педагогіка С. Френе
- Вальдорфська педагогіка Р. Штейнера
- Виховне значення будівельних ігор.
- Дошкільна освіта у різних державах Європи
- Зміст ступеневої системи вищої професійної освіти
- Інновації у змісті, структурі, формах і методах управління закладом освіти для дітей дошкільного віку
- Інноваційні пошуки прогресивних радянських педагогів у галузі дошкільної освіти.
- Інноваційні пошуки українських учених з навчання та виховання дітей дошкільного віку.
- Інноваційні технології в освітній діяльності.
- Інноваційної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу.
- Інформаційні технології у професійній діяльності фахівця освіти.
- Методика навчання дітей розв’язуванню арифметичних задач.
- Методика навчання дошкільників Г. Домана.
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з множинами та операціями над ними.
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з величиною предметів.
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з геометричними фігурами.
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з цифрами.
- Методика формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку.
- Методика формування у дітей дошкільного віку уявлень про множину.
- Методика формування уявлення про число та навчання лічбі.
- Методика формування уявлень про форму та геометричну фігуру.
- Модель освіти сталого розвитку – освітня модель «Довкілля».
- Науково-методичне забезпечення змісту дошкільної освіти в Україні.
- Організація навчального процесу у вищому навчальному закладів України.
- Особливості формування у дітей уявлень про вимірювання величини.
- Особливості формування уявлень про час. Виховання чуття часу у дітей дошкільного віку.
- Педагогічна концепція К. Орфа.
- Педагогічні ідеї М. Монтессорі в системі дошкільної освіти.
- Педагогічні умови використання сучасних технологій навчання вищої школи.
- Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у роботі з дітьми дошкільного віку.
- Педагогічні умови розвитку креативності студентів спеціальності «Дошкільна освіта» у процесі фахової підготовки.
- Підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів до інтерактивного навчання і виховання дошкільників.
- Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до використання педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі.
- Пріоритетні напрямки підготовки працівників дошкільного профілю в умовах ступенів.
- Програмно-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти України.
- Професійна готовність вихователя до інноваційної діяльності.
- Професійно-педагогічна підготовка вихователя дошкільного навчального закладу.
- Роль вихователя у творчій грі.
- Становлення та розвиток професійної підготовки фахівців з дошкільного виховання в Україні.
- Становлення та розвиток системи дошкільного виховання.
- Сутність та зміст професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу.
- Сучасні напрями досліджень зарубіжних учених у галузі дошкільної освіти.
- Сучасні особливості забезпечення академічної мобільності в Україні.
- Технологія раннього й інтенсивного навчання М. Зайцева.
- Технологія розвивальних ігор Б. Нікітіна.
- Технологія розв’язування винахідницьких завдань Г. Альтшуллера.
- Українські інновації в змісті навчання й виховання дітей дошкільного віку.
- Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики.
- Фундатори інноваційної зарубіжної теорії та практики в дошкільній освіті.
- Фундатори української інноваційного руху в галузі дошкільної освіти.
- Теорія і практика фахової підготовки майбутніх викладачів в освітніх системах зарубіжних країн.
- Підготовка майбутніх педагогів до роботи з гіперактивною дитиною в закладах України.
- Використанням інформаційних технологій у процесі формування комунікативної компетентності обдарованих дошкільників.
- Тенденції розвитку навчання і виховання обдарованої особистості у світових і вітчизняних теоріях та практиці.
- Комп’ютерні технології як засіб розвитку пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку в ДНЗ.
- Іноваційно-пошукова робота педагога у галузі методики образотворчої діяльності.
- Ігрові технології в змісті професійної підготовки майбутніх вихователів ЗДО.
- Теорія і практика формування інформатичної компетенції майбутніх педагогів у ЗВО.
- Ділова гра як засіб підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності.
- Теорія і практика педагогічної освіти жінок в освітніх системах різних країн зарубіжжя.
Викладач: КОСТИК Любов Богданівна
- Формування творчої особистості педагога у процесі його комунікативної діяльності.
- Використання інноваційних освітніх технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення.
- Міжкультурна комунікація у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів.
- Вплив комунікації вихователя на розвиток мовних здібностей дітей.
- Усна народна творчість як засіб впливу на пізнавальний і особистісний розвиток дітей дошкільного віку.
- Особливості пісочної терапії як методу розкриття творчого потенціалу дитини.
- Формування гендерної ідентичності дітей дошкільного віку.
- Використання альтернативної аугментативної комунікації у роботі з дітьми із особливими освітніми потребами.
- Педагогічні умови формування креативності у дошкільників.
- Сендплей як метод розкриття творчого потенціалу дитини.
- Вплив народних ігор на розумовий розвиток дітей з особливими потребами.
- Мовний розвиток дитини ( звуки і слова): робота з Букварем.
- Ефективність психолого-педагогічної підтримки розвитку особистісної зрілості студентів в освітньому просторі.
- Мнемотехніка у корекційно-розвивальній роботі з дошкільниками.
- Самодостатність як чинник розвитку психологічної саморегуляції особистості студентів у складних життєвих ситуаціях.
- Використання арт-терапії як засобу психологічної корекції емоційних розладів у дітей.
- Застосування арттерапії та артпедагогіки як інноваційної технології в контексті організації та змісту корекційно-розвивального навчання.
- Використання біоенергопластики в системі корекційної роботи з розвитку мовної моторики у дітей-логопатів.
- Використання логоритміки на заняттях з дітьми, які мають порушення мовлення.
- Нетрадиційні методи роботи з дошкільниками: музикотерапія, казкотерапія, кольоротерапія, арт-терапія.
- Сторітелінг – сучасна технологія розвитку монологічного мовлення у дітей із логопедичними ускладненнями старшого дошкільного віку.
- Вплив народних рухливих ігор на формування фізичних та моральних якостей дітей молодшого шкільного віку.
- Розвиток дрібної моторики у дітей-логопатів як засіб мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
- Кріотерапія в логопедичній роботі із дітьми з ЗНМ.
- Використання елементів методики М.Монтесссорі у роботі вчителя- логопеда.
- Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами.
- Логоритмічні вправи в роботі з автоматизації та диференціації звуків.
- Розвиток пізнавальних та творчих здібностей дошкільників засобами орігамі-мозаїки.
- Розвиток мовної діяльності праворуких та ліворуких дітей.
- Проблема переучування дитини-лівші в психолого-педагогічній літературі.
Викладач: ПАЛАГНЮК Ольга Василівна
- Агресивність дітей дошкільного віку в локусі психологічної допомоги.
- Виховання особистісної ідентичності в дітей старшого дошкільного віку.
- Вплив сім’ї на формування моделі агресивної поведінки дітей дошкільного віку.
- Вплив сім’ї на формування особистості дитини дошкільного віку.
- Дитячий фольклор як складова частина етнопедагогіки та їх роль у мовленнєвому становленні дошкільників.
- Діагностика та корекція емоційно-особистісних розладів дошкільників як показник готовності до школи.
- Емоційні порушення у дошкільників та способи їх корекції.
- Ігрова технологія як ефективний засіб розумового виховання дітей в сучасному закладі дошкільної освіти.
- Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників.
- Моральне виховання дітей передшкільного віку засобами художньої літератури.
- Наступність дошкільного закладу та школи у формуванні соціальної компетенції дітей засобами сімейних традицій.
- Національно-патріотичне виховання дітей передшкільного віку засобами краєзнавства.
- Організаційні підходи до створення дошкільного освітнього середовища для українців за кордоном як зовнішньо переміщених осіб.
- Організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців дошкільної галузі у вищих навчальних закладах країн Європи в умовах інтеграційних процесів.
- Основні шляхи реформування університетської освіти Австрії в контексті формування Європейського простору вищої освіти.
- Педагогічні умови формування соціальних компетентностей дошкільників в умовах дистанційного навчання.
- Підвищення професійної компетентності вихователів щодо формування уявлень дошкільників про родинні стосунки.
- Проблеми обдарованої особистості в практиці сучасної дошкільної освіти.
- Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах війни.
- Психолого-педагогічний супровід і підтримка обдарованої дитини в умовах модернізації освітньо-виховного простору.
- Психолого-педагогічні засади створення і організації безпечного середовища для дітей дошкільного віку під час війни та у повоєнний період.
- Психолого-педагогічні умови морально-духовного розвитку дітей дошкільного віку.
- Розвиток графомоторних навичок дошкільників засобом технології пісочної анімації.
- Розвиток розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку в процесі створення ними казок та фантастичних історій.
- Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності.
- Спільна діяльність дорослих і дітей як чинник формування позитивних взаємин у сім’ї.
- Стабілізація емоційного стану дітей дошкільного віку в умовах війни засобом терапевтичних казок.
- Сучасні тенденції професійної підготовки фахівців дошкільної галузі в університетах Німеччини.
- Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у старших дошкільників.
- Теоретичні основи організації особистісного розвитку дітей дошкільного віку у системі дошкільного виховання Литви.
- Терапевтичний потенціал кататимно-імагінативного переживання образів у роботі з дітьми дошкільного віку.
- Українські народні рухливі ігри як засіб фізичного виховання дітей.
- Формування когнітивних здібностей дошкільника за допомогою дошки Більгоу.
- Формування основ соціальної компетентності дітей 5-6 років засобами казки в закладі дошкільної освіти.
- Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх вихователів (педагогів, логопедів) до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища.
- Формування соціальної відповідальності у керівників навчальних закладів засобами інтерактивних технологій.
- Формування творчої уяви дошкільників засобом декоративної діяльності за мотивами народних промислів (на матеріалі народної іграшки).