Викладач: ПАЛАГНЮК Ольга Василівна
- Використання монтессорівських сенсорних вправ для розвитку і корекції мовлення у дітей дошкільного віку.
- Використання психотерапевтичних засобів у корекційній роботі з дітьми старшого дошкільного віку із заїканням.
- Виховання толерантності у майбутніх корекційних педагогів у процесі соціально-гуманітарної діяльності університету.
- Дозвіллєва діяльність у роботі з дітьми з вадами мовлення.
- Елементи арт-терапії як засіб корекції зв’язного мовлення дошкільнят із загальним недорозвитком мовлення.
- Інноваційні технології корекції заїкання в дітей дошкільного віку.
- Комплексне подолання невротичної форми заїкання у дітей дошкільного віку.
- Корекція мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт терапії.
- Особливості адаптації дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення до навчання в школі.
- Особливості використання казкотерапії у процесі психолого-педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням.
- Особливості емоційно-почуттєвого благополуччя дитини із заїкання в умовах родинного виховання.
- Особливості мовленнєвого розвитку у дітей з порушеннями інтелекту.
- Особливості прояву страхів у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.
- Особливості розвитку діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення.
- Особливості розвитку емпатії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня.
Викладач: ОЛІЙНИК Марія Іванівна
- Психолого-педагогічна характеристика дітей з дислалією (дислексією, заїканням, дисграфією, …).
- Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивно-ресурсного центру.
- Розвиток пізнавальних інтересів учнів 1 класу з тяжкими порушеннями мовлення на уроках математики.
- Розвиток пізнавальних процесів у дітей із ЗНМ засобами арт-терапії.
- Самооцінка і її розвиток у дітей дошкільного віку з порушеннями мови.
- Формування експресивного мовлення у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру.
- Формування експресивного мовлення у дітей з РАС дошкільного віку засобами логоритміки.
- Формування емпатії у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня засобами психотренінгу.
- Формування комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності дітей п’ятого року життя із загальним недорозвиненням мовлення засобом комунікативно-розвивального середовища.
- Формування монологічного мовлення у дітей з тяжкими порушеннями мовлення (на основі переказу.)
- Формування мотивації до навчання на логопедичних заняттях у дошкільнят з порушенням мовлення.
- Формування світогляду дитини з порушеннями мовлення в умовах інклюзивної групи.
- Формування усного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.
Викладач: ПЕРЕПЕЛЮК Інна Романівна
- Особливості розвитку мовлення гіперактивних дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивної групи.
- Особливості розвитку уваги дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
- Особливості сімейного виховання дітей з порушенням мовленнєвого розвитку.
- Особливості тривожності та страхів у дітей старшого дошкільного віку з дислалією.
- Попередження порушень мовлення у дітей дошкільного віку.
- Психологічна готовність батьків до участі у психолого-педагогічному супроводі дітей з мовленнєвими вадами.
- Психологічні механізми та корекція мовлення дітей при заїканні.
Викладач: КОЛТУНОВИЧ Тетяна Анатоліївна
- Роль спеціального педагога у формуванні комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами.
- Використання інтерактивних технологій у процесі логопедичної роботи з дітьми з розладами мовлення.
- Основні проблеми соціалізації дітей з аутизмом та шляхи їх подолання.
- Використання вправ із мозаїками у навчанні дітей з дислексією.
- Психолого-педагогічні особливості розвитку дітей з синдромом Дауна та шляхи їх включення в освітній процес.
- Академічний розвиток дітей з тяжкими порушеннями зору: методи і підходи до навчання.
- Вплив раннього втручання на покращення комунікативних навичок у дітей з аутизмом.
- Роль генетичних чинників у виникненні аутизму: аналіз останніх досліджень.
- Оцінка ефективності терапевтичної програми для дітей з аутизмом на основі прикладного аналізу поведінки.
- Використання музикотерапії в роботі з дітьми з аутизмом: огляд наукових доказів.
- Вплив спеціальної харчової дієти на зменшення симптомів аутизму.
- Роль родини в соціальній інтеграції дорослих з аутизмом.
- Огляд терапевтичних методів для поліпшення соціальних навичок у підлітків з аутизмом.
- Гра як засіб розвитку комунікативних навичок дітей з розладом аутичого спектру.
Викладач: КОМІСАРИК Марія Іванівна
- Використання інноваційних технологій в групі дітей з
порушенням мови - Особливості застосування нетрадиційних логопедичних
технології у професійній діяльності - Робота логопеда з батьками у сучасних умовах
- Комунікативна компетентність майбутнього логопеда
- Система професійних знань та умінь вчителя-логопеда
- Професійна компетентність логопеда
- Логопедичний супровід сім’ї
- Організація та зміст логопедичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення
- Діагностична компетентність логопедів
- Фонологічна компетентність дошкільника
- Роль сім’ї у підтримці розвитку дітей з порушеннями слуху: специфіка і методи впливу.
Викладач: КОСТИК Любов Богданівна
- Закономірності нормотипового розвитку мовлення.
- Організація логопедичної роботи в закладах дошкільної освіти.
- Ігри в логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку.
- Етіологія порушень мовлення.
- Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення дітей із ТПМ.
- Гра як засіб формування та розвитку звукового сприймання у дітей старшої групи із ФФНМ.
- Застосування елементів Су-джок терапії та пальцевого масажу в логопедичній роботі.
- Ігри з водою та використання акватерапії в логопедії.
- Подолання мовленнєвих порушень у дошкільників засобами мистецтва (арттерапія, артпедагогіка)
- Логопедична ритміка, як засіб корекції порушень мовлення у дітей.
- Фонетична ритміка як засіб стимуляції вимови фонем.
- Автоматизація звуків мовлення засобами ейдетики у дітей з ФФНМ.
- Застосування нових інформаційних технологій в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями.
- Розвиток творчих здібностей у дошкільників із порушенням мовлення.
- Використання скоромовок у логопедичній роботі з дошкільниками.
- Використання LEGO-технологій у корекційній роботі з дітьми із вадами мовлення.
- Особливості психічного розвитку дітей з порушеннями темпу мовлення.
- Особливості корекції порушень темпу мовлення у дітей із заїканням.
- Психолого-педагогічна характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення.
- Особливості розвитку мовлення у дітей з сенсорною формою алалії.
- Формування лексичної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.
- Формування словника прикметників у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІ рівня.
- Формування морфологічних умінь у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.
- Психолого-педагогічна характеристика дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.
- Застосування засобів ейдетики у процесі формування структури речення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня.
Викладач: КУЗНЄЦОВА Катерина Сергіївна
- Використання цифрових технологій у роботі логопеда
- Інноваційні технології у практичній роботі логопеда
- Використання логопедом інноваційних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку
- Хмарні технології як засіб взаємодія педагога-логопеда з батьками дітей
- Здоров’язберігаючі технології в роботі вчителя-логопеда
- Ігрові технології у роботі вчителя-логопеда
- STEAM-технології у роботі вчителя-логопеда
- Використання інформаційних комп’ютерних технологій у корекційній роботі логопеда
- Інформаційно-технологічна компетентність логопедів
- Інноваційні технології мовленнєвого розвитку дітей з знм в роботі логопеда
- Комп’ютерні логопедичні програми
- Особливості використання комп’ютерних технологій у логопедичній роботі
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовленні
- Технологія «Фідбек» як інноваційний засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками
- «Перевернене» навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності
- Сучасні інноваційні технології в логопедичній роботі
- Навчально-методичні технології, засоби та пристрої для інклюзивної освіти
Викладач: ВЕРЕГА Христина Іванівна
- Розвиток логопедії в Україні: історичний аспект.
- Гігієна голосу та пропедевтика дистонії у дітей.
- Дислексія у дітей молодшого шкільного віку та її корекція.
- Особливості колекційної роботи у дітей дошкільного віку з ФФН.
- Роль сенсорного виховання при корекції дизартрії.
- Профілактика порушення письма і читання у дошкільників з порушеннями мовлення.
- Особливості ігрової діяльності дошкільників із ЗНМ.
- Особливості використання комп’ютерних технологій в логопедичній роботі.
- Методика формування письма у дітей із загальним недорозвитком мовлення.
- Методика формування читання у дітей із загальним недорозвитком мовлення.
- Особливості корекції порушення мовлення засобами арт-терапії.
- Корекція мовлення у дітей з ФФНМ засобами шумотерапії.
- Затримка мовного розвитку як результат педагогічної занедбаності старших дошкільників.
- Розвиток творчості у дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Казка як засіб розвитку мовлення у дітей із ЗНМ.
Викладач: БЕСПАЛЬКО Ганна Михайлівна
- Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку із дислалією.
- Подолання порушень мовлення у дітей в умовах реабілітаційного центру.
- Формування активного словника у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення І рівня.
- Формування активного словника у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ рівня.
- Педагогічні умови використання наочності у процесі подолання оптичної дисграфії.
- Казка як засіб формування навичок переказу у дітей дошкільного віку із ЗНМ.
- Формування «чуття мови» у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня.
- Формування мовленнєвої активності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня.
- Розвиток артикуляційної моторики у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією в ігровій діяльності.
- Організація ігрової діяльності розумово відсталих дітей.
- Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку із заїканням.
- Використання дидактичних ігор у логокорекційній роботі з дітьми дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення І рівня.
- Використання наочності в процесі психолого-педагогічного
обстеження дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку. - Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку із дизартрією.
- Корекція мовленнєво-рухових порушень у заїкуватих дітей у процесі логоритмічних занять.
- Формування побутової лексики у алаліків засобом дидактичної гри.
Викладач: КУШНІРИК Роксоляна Василівна
- Логопедичний супровід дітей з порушеннями артикуляції у спеціальних навчальних закладах.
- Розвиток комунікативних навичок у дітей із розладами спектру аутизму.
- Використання мобільних додатків та ігрових технологій в роботі логопеда з дітьми із розладами мовлення.
- Використання інтерактивних методів та технологій у логопедичному навчанні дітей із особливими освітніми потребами.
- Інклюзивна адаптація та соціалізація дітей із розладами слуху.
- Використання аудіовізуальних матеріалів та платформ для навчання дітей із розладами мовлення.
- Логопедична робота з дітьми з важкими формами порушень мовлення: методи та практичні аспекти.
- Методи логопедичного супроводу дітей із порушеннями розвитку мовлення в закладах дошкільної освіти.
- Використання ігор та казок у логопедичній роботі для стимуляції мовленнєвого розвитку.
- Використання ігрових методів у навчанні дітей з важкими порушеннями мовлення.
Викладач: ЗУБРИЦЬКА Анастасія Олегівна
- Роль логопеда у навчанні дітей з особливими потребами.
- Використання інтерактивних методів у логопедичній роботі з дітьми.
- Роль логопеда в інтеграції дітей з особливими потребами у заклади дошкільної освіти.
- Діагностика та корекція артикуляційних порушень у дошкільників: методи та практичні аспекти
- Логопедична робота з дітьми з порушеннями дислексії та дисграфії.
- Вплив мовленнєвих порушень на соціальну адаптацію та психосоціальний розвиток дітей.
- Роль сім’ї в інклюзивній освіті дітей із розладами розвитку.
- Психологічні аспекти роботи з дітьми із розладами дефіциту уваги та гіперактивності.
- Етика та професійні стандарти у роботі логопеда: відповідальність і практика.
- Перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні та світі.