Викладач: ОЛІЙНИК Марія Іванівна
- Експериментування як засіб пізнання дошкільниками природи.
- Пізнавальний потенціал екологічних знань в умовах комплексного використання різних видів діяльності дітей у природі.
- Проблеми організації домашньої освіти в Україні: історія та сучасність.
- Законодавчо-правові аспекти регулювання діяльності вихователя в Україні.
- Психолого-педагогічні передумови ефективної співпраці ЗДО і родини.
- Батьківство як психолого-педагогічний феномен.
- Реалізація сучасних форм співпраці з батьками в умовах ЗДО.
- Проблема формування педагогічної культури батьків.
- Роль сім’ї у процесі соціалізації дитини дошкільного віку.
- Роль вихователів у процесі залучення батьків до роботи гуртків і організації екскурсій.
- Організація педагогічної освіти батьків в умовах ЗДО.
- Соціально-педагогічне значення співпраці батьків і педагогів у процесі навчання, виховання та розвитку дітей.
- Ігрова культура як соціально-педагогічний феномен.
- Ігрова культура особистості в сучасному освітньому просторі.
- Ігрова культура українського народу: історичний аналіз.
- Проблеми організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку в умовах сім’ї.
- Вплив ігрової культури сім’ї на розвиток ігрової діяльності дитини раннього (дошкільного) віку.
- Сучасні концепції керівництва ігровою діяльністю дітей дошкільного віку.
- Сучасні підходи до організації основних напрямів ігрової діяльності в ЗДО.
- Особливості ігрової взаємодії між дітьми дошкільного віку під час творчих ігор.
- Особливості організації ігрового простору дитини раннього (дошкільного) віку в сучасному ЗДО.
- Моделювання та впровадження ігрових технологій у освітній процес сучасного ЗДО.
- Шляхи розвитку ігрової компетентності педагога.
- Розвиток моральних норм поведінки у ігровій діяльності дітей дошкільного віку.
- Роль образотворчого мистецтва в естетичному вихованні дошкільників.
- Іграшка як засіб формування світосприймання дошкільників.
- Нетрадиційні форми взаємодії дошкільного закладу із сім’єю.
- Розвиток сюжету в творчих іграх дітей молодшого (середнього, старшого) дошкільного віку.
- Казка як засіб морального виховання дошкільників.
- Використання здоров’язберігаючих технологій у ЗДО.
- Формування правової культури у дітей дошкільного віку.
- Особливості економічного виховання дітей дошкільного віку.
Викладач: КОМІСАРИК Марія Іванівна
- Особливості зміцнення здоров’я дітей раннього і дошкільного віку засобами фізичних вправ.
- Особливості зміцнення здоров’я дітей раннього і дошкільного віку засобами рухової активності.
- Особливості формування в дітей раннього і дошкільного віку навичок здорового способу життя як основи культури здоров’я (валеологічної культури) особистості.
- Особливості збереження та зміцнення психофізичного здоров’я дітей дошкільного віку.
- Особливості організації та проєктування освітнього осередку з фізичного виховання у закладі дошкільної освіти.
- Умови безпеки життєдіяльності дітей раннього і дошкільного віку у закладі дошкільної освіти.
- Особливості загартування дітей раннього і дошкільного віку.
- Особливості розвитку перцептивних процесів в дітей раннього і дошкільного віку.
- Особливості розвитку різних форм мислення та свідомості в дітей раннього і дошкільного віку.
- Методика ознайомлення дітей раннього і дошкільного віку з геометричними фігурами.
- Методика формування просторових уявлень дітей раннього і дошкільного віку.
- Методика формування часових уявлень у різних вікових групах закладу дошкільної освіти.
- Технології математичної освіти дітей дошкільного віку.
- Предметно-практична компетентність дітей дошкільного віку.
Викладач: ЖУРАТ Юлія Василівна
- Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти.
- Педагогічні умови соціалізації дітей старшого дошкільного віку.
- Театралізована діяльність як засіб розвитку емпатії у дітей старшого дошкільного віку.
- Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у патріотичному вихованні дошкільників.
- Формування в старших дошкільників основ здорового способу життя засобом українських народних ігор.
- Розвиток вольових якостей у дітей старшого дошкільного віку засобом рухливої гри.
- Особливості адаптації дітей раннього віку в закладі дошкільної освіти.
- Підготовка майбутніх вихователів до взаємодії з батьками у моральному вихованні дітей дошкільного віку.
- Розвиток естетичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності.
- Розвиток логічного мислення в дітей старшого дошкільного віку засобом ігрової діяльності.
- Формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку засобом художньої літератури.
- Ігрова діяльність як засіб розв’язання конфліктів між дошкільникам.
- Розвиток довільної пам’яті у дітей старшого дошкільного віку засобом дидактичної гри.
- Взаємодія вихователів і батьків в період адаптації дітей 3-го року життя.
- Суспільно-історичні передумови реалізації педагогічних ідей М.Монтессорі у діяльність ЗДО в Україні на сучасному етапі.
- Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти.
- Впровадження морального виховання дітей старшого дошкільного віку в освітній процес ЗДО на основі програм і концепцій.
- Використання педагогічних концептів С. Русової та М. Монтессорі у практиці діяльності сучасних ЗДО України.
- Обдаровані діти у дослідженнях зарубіжних учених: досвід і перспективи.
- Сучасні дослідження українських учених з навчання та виховання обдарованих дітей дошкільного віку.
- Розвиток індивідуальної творчості обдарованих дошкільників засобами театралізованої діяльності.
- Підготовка ліворуких дітей до навчання в початковій школі.
- Сюжетно-рольова гра як засіб виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку.
- Сутнісна характеристика та шляхи застосування здоров’збережувальних технологій з метою збереження і зміцнення психічного здоров’я дітей дошкільного віку.
- Базові навички художньо-мовленнєвої діяльності у життєвій компетентності дошкільника.
Викладач: КОЛТУНОВИЧ Тетяна Анатоліївна
- Елементи театральної педагогіки у професійній діяльності вихователя закладу дошкільної освіти.
- Методика навчання тематичного малювання на заняттях із зображувальної діяльності у дітей дошкільного віку.
- Використання ейдетики в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти.
- Педагогічні умови виховання толерантності у дітей старшого дошкільного віку.
- Роль закладу дошкільної освіти у підвищенні педагогічної культури родини.
- Розвиток уяви старших дошкільників в умовах зображувальної діяльності.
- Колір у розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку.
- Елементи театральної педагогіки в професійній діяльності дошкільного педагога.
- Психологічна готовність до писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку
- Науково-педагогічна та просвітницька діяльність педагогів діаспори
- Корекція мовлення дітей раннього віку засобами усної народної творчості
- Пальчикові ігри у розвитку активного мовлення у дітей третього року життя.
- Зміст інноваційної діяльності у закладі дошкільної освіти.
- Розвиток пізнавального інтересу дошкільників до математики.
- Особливості сприйняття навчальної інформації дошкільником.
- Технології проблемного навчання математиці старших дошкільників.
- Технології роботи з дітьми раннього віку.
- Формування музичної культури дошкільників.
- Методи та прийоми навчання грамоті дошкільників.
- Виховання і розвиток дитини за методом Рудольфа Штайнера.
- Методика раннього розвитку Сесиль Лупан.
- Розвиток інтересу до експериментування у дітей дошкільного віку.
- Формування уявлень про пори року у дітей старшого дошкільного віку.
- Дослідження особливостей графо-моторних навичок у дітей дошкільного віку.
- Педагогічні умови формування у дітей дошкільного віку уявлень про дружбу.
Викладач: ПЕРЕПЕЛЮК Інна Романівна
- Сюжетні фізкультурні заняття як засіб розвитку інтересу до рухової діяльності у дітей молодшого дошкільного віку.
- Роль та місце казки в процесі формування уявлень у дітей дошкільного віку про здоровий спосіб життя.
- Специфіка використання лінгводидактичної спадщини Софії Русової (або Василя Сухомлинського) у мовленнєвому розвитку дошкільників.
- Специфіка впровадження сучасних засобів мовленнєвого (або літературно-мовленнєвого) розвитку дошкільників в умовах ЗДО.
- Особливості організації мовленнєвого спілкування дошкільників в сучасному освітньому просторі ЗДО.
- Особливості використання сучасного предметно-ігрового довкілля ЗДО у мовленнєвому розвитку дошкільника.
- Специфіка використання інтерактивних ігор у формуванні граматичної (або лексичної, діамонологічної) компетентності дошкільників.
- Специфіка використання інтерактивних ігор у літературно-мовленнєвому розвитку дошкільників.
- Специфіка використання інтерактивних ігор у навчанні елементам грамоти дошкільників.
- Шляхи запровадження сучасних методик раннього читання дошкільників в умовах ЗДО.
- Педагогічні умови мовленнєвої підготовки дитини до школи в умовах ЗДО.
- Особливості креативного розвитку дошкільників на заняттях із мовленнєвого спілкування.
- Особливості створення позитивного емоційного середовища на мовленнєвих заняттях в ЗДО.
- Спільна робота сім’ї та ЗДО у мовленнєвому розвитку дошкільників.
- Використанням мультимедійних технологій під час ознайомлення дошкільників з рідним краєм на заняттях з народознавства.
- Особливості ознайомлення дітей раннього віку з малими фольклорними жанрами українського народу.
- Використання мультимедійних технологій під час ознайомлення дітей дошкільного віку з українськими народними традиціями.
- Ознайомлення дітей дошкільного віку з національним мистецтвом на заняттях з народознавства у ЗДО (на прикладі традиційного та регіонального матеріалу).
- Народні рухливі ігри як засіб виховання позитивних взаємовідносин у дітей дошкільного віку.
- Ознайомлення дітей дошкільного віку з оберегами українського народу (рослинна символіка за регіональними ознаками) на заняттях з народознавства у ЗДО.
Викладач: КВАСЕЦЬКА Ярина Андріївна
- Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї з екологічного виховання дітей дошкільного віку.
- Значення вивчення природи рідного краю для дітей дошкільного віку.
- Виховання екологічної культури у дітей дошкільного віку.
- Вплив трудової діяльності дітей на формування екологічної культури дошкільника.
- Інтерактивні засоби навчання в ознайомленні дошкільників з природою
- Розвиток активності та творчості в процесі навчальної діяльності дітей дошкільного віку.
- Виховання дошкільників на основі цінностей українського народу.
- Освітня роль ознайомлення з природним довкіллям в закладі дошкільної освіти.
- Особливості проведення занять з дошкільниками в закладі дошкільної освіти.
- Вплив театралізованої діяльності на розвиток мовлення дітей дошкільного віку
- Розвиток мовлення дітей у процесі образотворчої діяльності.
- Спільна робота сім’ї та закладу дошкільної освіти з розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей.
- Розповідь вихователя як основний засіб ознайомлення з навколишнім світом
- Використання природознавчої літератури як форма ознайомлення дітей з природою
- Пізнавальний інтерес дошкільників під час прогулянок
- Інтерактивні методи роботи в закладі дошкільної освіти з розвитку мовлення дошкільників
- Вплив мовленнєвих ігор на розвиток мовлення дошкільників
- Мовлення вихователів як засіб розвитку мовлення для дошкільників
- Вплив сім’ї та закладу дошкільної освіти на мовлення дітей дошкільного віку.
- Культура мовлення вихователів закладів дошкільної освіти як необхідна передумова засвоєння старшими дошкільниками формул мовленнєвого етикетую
- Особливості організації та проведення занять у різновіковій групі з ознайомлення з природним довкілля в закладі дошкільної освіти.
- Організація пошуково-дослідницької роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
- Особливості ознайомлення дошкільників з рослинним/тваринним світом рідного краю.
- Формування природничо-екологічної компетенції дітей старшого дошкільного віку на ділянці дитячого садка
- Значення фенологічних екскурсій в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти.
- Значення спостережень в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти.
- Особливості організації театралізованої діяльності дошкільників.
- Організація трудової діяльності дітей дошкільного віку.
- Пізнання природи дошкільниками в куточку природи закладі дошкільної освіти
- Пізнання дошкільниками природи через спостереження
- Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей старшого дошкільного віку
- Використання ілюстративного матеріалу для ознайомлення з природою в закладі дошкільної освіти
- Особливості використання технічних засобів навчання в пізнанні природи рідного краю
- Становлення і розвиток мовленнєвого спілкування у дітей дошкільного віку
- Виховання звукової культури мовлення у ранньому та дошкільному віці.
- Особливості засвоєння слова в дошкільному віці.
- Формування граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку
- Використання художніх творів Бориса Грінченка в роботі з дітьми дошкільного віку
- Сучасний етап розвитку вітчизняної та зарубіжної лігводидактики.
- Методика розвитку словника дітей дошкільного віку.
- Психологічні та дидактичні умови успішного навчання дітей монологічному мовленню.
- Особливості навчання дітей розповіді за картинами в закладі дошкільної освіти.
- Особливості використання командного методу в навчання розповідання дітей дошкільного віку.
- Активізація розумової та мовленнєвої діяльності у процесі розглядання картин.
- Підготовка руки дитини до письма.
- Організація художньо-мовленнєвої діяльності в закладах дошкільної освіти.
- Особливості драматизації та інсценування художніх творів дітьми дошкільного віку.
- Організація та керівництво музично-мовленнєвою діяльністю дітей в закладі дошкільної освіти.
- Розвиток активного мовлення дітей третього року життя в процесі художньо-предметної діяльності
Викладач: КУЗНЄЦОВА Катерина Сергіївна
- Здоровий спосіб життя дитини дошкільного віку.
- Режим дня дитини дошкільного віку.
- Способи формування культурно-гігієнічних навичок дошкільника.
- Особливості організації фізично безпечного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти.
- Фізичний розвиток дітей раннього і дошкільного віку засобами фізичних вправ.
- Технології організації пізнавального середовища в різних групах раннього і дошкільного віку.
- Особливості формування уявлень про множину у дітей раннього і дошкільного віку у закладі дошкільної освіти.
- Особливості формування обчислювальну діяльність у дітей раннього і дошкільного віку у закладі дошкільної освіти.
- Методичні прийоми навчання розв’язанню арифметичних задач.
- Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з величиною предметів.
- Особливості формування у дітей уявлень про вимірювання величини.
- Дитяче медіасередовище.
- Особливості формування пізнавальної потреби в розмірковуванні під час комп’ютерних ігор у дітей дошкільного віку.
- Форми діяльності у тріаді «дитина-батьки-педагог» з використанням ік технологій.
- Напрями використання комп’ютерних ігор у роботі з дітьми раннього і дошкільного віку.
- Ігроманія серед дітей раннього і дошкільного віку: теорія і практика.
- Сучасні інформаційно-комунікативні технології для дітей дошкільного віку.
- Організації навчання комп’ютерної грамоти дітей в закладі дошкільної освіти.
- Можливості застосування комп’ютерної техніки на заняттях з дітьми дошкільного віку.
- Особливості організації занять дітей старшого дошкільного віку з комп’ютером.
- Цифрова компетентність дітей старшого дошкільного віку.
Викладач: КОСТИК Любов Богданівна
- Використання інноваційних технологій в корекційній роботі з дошкільниками.
- Корекційно-розвивальна робота та підготовка до школи дитини-лівші.
- Організація корекційно-педагогічної роботи з гіперактивними дітьми.
- Розвиток мовної діяльності праворуких та ліворуких дітей.
- Наступність та перспективність роботи з сім’єю як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку з ФФН
- Гра як основний вид діяльності дошкільника-лівші.
- Театралізовані ігри дошкільників в ЗДО.
- Формування правильного мовлення у дітей дошкільного віку із заїканням.
- Етапи формування граматичної будови мови в дітей дошкільного віку.
- Формування словника прикметників у дошкільників iз зaгaльним нeдoрoзвинeнням мoвлeння III рiвня.
- Використання методів ейдетики у роботі з дошкільниками з порушеннями мовлення.
- Розвиток мовлення і корекція звукопорушень у старших дошкільників на музичних заняттях із використання логоритміки.
- Особливості навчання дитини-лівші.
- Формування діалого-монологічної компетенції дітей-логопатів засобами театралізованої діяльності.
- Гра-драматизація як засіб мовленнєвого та художньо-естетичного розвитку дошкільників із порушенням мовлення.
Викладач: ПАЛАГНЮК Ольга Василівна
- Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї в мовленнєвому розвитку дошкільників.
- Використання комп’ютерної техніки в мовленнєвому розвитку старших дошкільників.
- Використання художньої літератури в процесі морального виховання дітей.
- Виховання дружби у дітей дошкільного віку.
- Виховання культури поведінки у дітей молодшого дошкільного віку.
- Виховання культури спілкування у дітей старшого дошкільного віку.
- Виховання моральної особистості старшого дошкільника на матеріалі казок В. Сухомлинського.
- Виховання почуття відповідальності у старших дошкільників.
- Виховання почуття гумору в дошкільників засобами художньої літератури.
- Виховання самостійності у дітей середнього дошкільного віку.
- Виховання у дошкільників інтересу до соціальної дійсності.
- Впровадження інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду в практику роботи закладу дошкільної освіти.
- Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях.
- Естетичне виховання дітей передшкільного віку засобом художнього слова.
- Казкотерапія в мовленнєвій діяльності дітей дошкільного віку.
- Комп’ютерні технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Мова і мовлення вихователя та їх вплив на формування мови і мовлення дітей.
- Мовленнєві ігри та вправи у словниковій роботі зі старшими дошкільниками в закладі дошкільної освіти.
- Народна казка як засіб розумового виховання дітей.
- Організація життя дітей раннього віку при вступі у дошкільний заклад.
- Організація розвивального середовища в дошкільному закладі.
- Партнерство дошкільного закладу та сім’ї у патріотичному вихованні дітей.
- Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами краєзнавства.
- Педагогічні умови організації навчання дітей раннього віку.
- Педагогічні умови розвитку навичок переказу у старших дошкільників.
- Потенціал християнської педагогіки у вихованні дітей дошкільного віку.
- Професійна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку.
- Робота закладу дошкільної освіти у формуванні педагогічної ігрової культури батьків.
- Розвиток пізнавальних здібностей дітей у процесі розумового виховання.
- Розвиток якостей голосу у старших дошкільників.
- Розумове виховання дітей середнього дошкільного віку в дидактичній грі.
- Розумове виховання дітей у творчій грі.
- Роль і місце «дражнилок» і «мирилок» у мовленнєвій діяльності дошкільників.
- Роль художнього оформлення закладу дошкільної освіти в естетичному вихованні дошкільників.
- Система роботи з формування в дошкільників правильного мовленнєвого дихання.
- Система роботи з формування граматичної правильності мовлення старших дошкільників.
- Сім’я як соціальний інститут формування особистості в історії педагогіки.
- Спільна робота дошкільного закладу і школи в підготовці дітей до шкільного навчання.
- Театралізація та інсценування в мовленнєвому розвитку старших дошкільників.
- Українська національна іграшка та її місце в закладі дошкільної освіти.
- Форми роботи зі старшими дошкільниками з підготовки руки дитини до письма.
- Формування готовності до спільтних взаємин у дітей середнього і старшого дошкільного віку.
- Формування готовності майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення.
- Формування дитячого уявлення про добро і зло засобом художнього слова.
- Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів.
- Формування естетичних уявлень дошкільників на матеріалі художньої літератури.
- Формування комунікативної готовності старших дошкільників до навчання в школі.
- Формування лідерських якостей майбутніх вихователів у умовах професійної підготовки.
- Формування соціокультурних компетентностей у дітей дошкільного віку в процесі взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти.
- Формування у дітей дошкільного віку уявлень про рід і родовід.
Викладач: РУДНИЦЬКА-ЮРІЙЧУК Ірина Романівна
- Збагачення соціального досвіду як засіб становлення соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку.
- Формування основ соціальної компетентності дітей 5‑6 років засобами казки в закладі дошкільної освіти.
- Особливості впровадження в освітній процес закладу дошкільної освіти ідей сталого розвитку.
- Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування полікультурної компетентності дітей молодшого та середнього дошкільного віку.
- Особливості формування основ полікультурної вихованості дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного закладу дошкільної освіти.
- Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти.
- Особливості національно-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Формування екологічних знань у старших дошкільників засобами українського народного фольклору.
- Народна казка як засіб морально-етичного виховання дітей дошкільного віку.
- Українська народна іграшка як засіб навчання розповіданню у процесі розвитку монологічного мовлення.
- Вплив народної гри на розвиток і соціалізацію дітей дошкільного віку.
- Малі жанри фольклору як засіб національного виховання дітей старшого дошкільного віку.
- Християнські цінності як засіб формування духовно-морального виховання дітей дошкільного віку.
- Особливості використання засад гуманної педагогіки у роботі з дітьми дошкільного віку.
Викладач: ВЕРЕГА Христина Іванівна
- Дидактичні ігри як засіб забезпечення якісної освіти здобувачів освіти.
- Підтримка дитячої обдарованості та творчості у закладах дошкільної освіти.
- Форми роботи з обдарованими дітьми.
- Педагогічні умови розвитку творчих здібностей дошкільників.
- Технології STREAM освіти у ЗДО.
- Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільників засобами технології STREAM.
- Особливості розвитку передшкільної освіти в Україні.
- Підготовка дитини до школи: досвід європейських країн.
- Метод КЛАНЗА у підготовці старших дошкільників до навчання у школі.
- Програми соціальної підтримки дошкільників.
- Особливості підготовки дошкільників до вивчення математики.
- Альтернативні форми підготовки дітей до школи.
- Наступність ЗДО та школи у формуванні громадянської компетенції дітей.
- Реалізація ідей педагогіки Марії Монтессорі у ранньому розвитку дітей.
- Використання нетрадиційних методик у підготовці дитини до читання та письма.
- Співпраця ЗДО та школи як засіб реалізації принципу наступності.
- Застосування індивідуального підходу в процесі навчання дітей дошкільного віку.
- Нормативне забезпечення інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти.
- Реалізація основних методик дошкільної освіти в умовах ЗДО.
- Готовність дитини до шкільного навчання як педагогічна проблема.
Викладач: БЕСПАЛЬКО Ганна Михайлівна
- Педагогічні умови формування мистецько-творчих компетентностей дошкільників.
- Традиційні українські народні промисли й ремесла в роботі з дошкільниками.
- Педагогічні умови формування у дітей довірливого ставлення до дорослих.
- Розвивальне середовище закладу дошкільної освіти як складова педагогічного процесу.
- Організація дистанційного навчання в закладі дошкільної освіти.
- Педагогічні умови формування соціальних компетентностей дошкільників в умовах дистанційного навчання.
- Формування шанобливого ставлення у дітей середнього дошкільного віку до дорослого засобами української казки.
- Партнерська взаємодія сім’ї та закладу дошкільної освіти у процесі національно-патріотичного виховання.
- Розвиток творчих можливостей дітей у процесі роботи в техніці монотипії.
- Особливості організації гуртків художньо-творчої діяльності у дошкільному закладі.
- Відображення історико-філософських поглядів до питань валеології в традиціях українського народу.
- Педагогічні умови створення здоров’язберігаючого середовища в закладі дошкільної освіти.
Викладач: КУШНІРИК Роксоляна Василівна
- Педагогічні технології інклюзивного навчання у закладі дошкільної освіти.
- Формування комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку.
- Організація психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умова інклюзивного навчання.
- Міжособистісні відносини дітей дошкільного віку.
- Вплив педагогічного стилю виховання на розвиток особистості.
- Соціальна компетентність як провідна форма інтеграції дітей з особливими освітніми потребами.
- Використання технології мнемотехніки у роботі з дітьми з ООП в умовах закладів дошкільної освіти.
- Розвиток емоційного компоненту “Я”-концепції у дітей старшого дошкільного віку.
- Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у ЗДО.
- Проблема профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.
- Дитяча література як засіб розвитку емоційного інтелекту дошкільників.
- Розвиток навичок “hard skills” та “soft skills” у дітей дошкільного віку.
- Особливості використання STEM-освіти у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Педагогічні умови національно-патріотичного виховання дошкільників в умовах війни.
- Шляхи формування компонентів мотиваційної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі.
Викладач: ЗУБРИЦЬКА Анастасія Олегівна
- Використання інтерактивних методів та технологій у процесі формування готовності дітей старшого дошкільного віку до школи.
- Мобільні додатки як інструменти навчання та розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
- Використання STEM-ігор та конструкторів для підвищення інтересу дітей дошкільного віку до природничих наук та технологій.
- Психологічні аспекти роботи з агресивною поведінкою у дошкільників: причини та стратегії корекції.
- Вплив розвивальних ігор на пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку.
- Роль інтерактивних казок та оповідей у розвитку уяви та мислення дошкільників.
- Впровадження STEM-проектів та STEAM-підходу у заклади дошкільної освіти: виклики та перспективи.
- Роль батьків у використанні мобільних додатків для домашнього навчання дітей дошкільного віку.
- Використання інтерактивних технологій у навчанні та розвитку молодших дошкільників.
- 10.Вплив інноваційних технологій на підготовку дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.