Викладач: ОЛІЙНИК Марія Іванівна
- Формування соціально-комунікативної компетентності дитини в умовах закладу дошкільної освіти.
- Психологічні фактори розвитку соціальної тривожності в дошкільному віці.
- Психологічні особливості формування лідерських якостей у дітей дошкільного віку.
- Психологічні особливості феномену дитячої сором’язливості.
- Психолого-педагогічні умови формування міжособистісної взаємодії у дітей дошкільного віку.
- Гендерні особливості розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.
- Розвиток емпатії у дітей дошкільного віку в процесі театралізованої діяльності.
- Психологічні особливості ігрової діяльності сучасних дошкільників.
- Продуктивні види діяльності як засіб творчого розвитку дитини 5-6 років.
- Формування соціальних емоцій у дітей старшого дошкільного віку.
- Роль ровесника у формування довільної поведінки дитини дошкільного віку.
- Вплив батьківських установок на формування особистості дошкільника.
- Розвиток особистісної сфери дітей дошкільного віку з неповних сімей.
- Формування уявлення про себе у дітей дошкільного віку.
- Роль вихователя у діагностуванні ігрових умінь та ігрових інтересів дітей дошкільного віку.
- Вплив творчих ігор на розвиток креативності дітей дошкільного віку.
- Роль гри в соціалізації особистості дитини дошкільного віку.
- Терапевтичний потенціал дитячої гри.
Викладач: КОМІСАРИК Марія Іванівна
- Базові якості особистості дошкільника.
- Типові ознаки і специфіка освітнього процесу дітей раннього і дошкільного віку.
- Завдання і зміст різних видів діяльності дітей раннього і дошкільного віку.
- Педагогічні заходи із залученням фахівців суміжних галузей для реалізації завдань всебічного розвитку дітей.
- Шляхи удосконалення сучасної дошкільної освіти в Україні.
- Методика розумового виховання дітей дошкільного віку.
- Методика морального виховання дітей дошкільного віку.
- Методика розумового виховання дітей дошкільного віку.
- Методика статевого виховання дітей дошкільного віку.
- Особливості взаємодії учасників освітнього процесу закладу дошкільної освіти в умовах війни.
- Особливості організації навчання дітей дошкільного віку в зарубіжних країнах.
- Нові підходи до керівництва дидактичними іграми в різних вікових групах ЗДО.
- Шляхи підвищення ефективності дидактичної гри в ЗДО.
- Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ЗДО.
- Нові форми роботи з батьками в сучасному ЗДО.
- Особливості організації і керівництва ігровою діяльністю дітей раннього і дошкільного віку.
- Особливості виховання в дітей раннього і дошкільного віку толерантного ставлення та поваги до інших.
- Особливості попередження та протидії булінгу в закладі дошкільної освіти.
- Особливості розвитку обдарованих дітей дошкільного віку.
- Особливості залучати батьків до організації освітнього процесу з дітьми раннього і дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти.
- Потенціал педагогічної системи минулого у сучасний навчально-виховний простір закладу дошкільної освіти.
- Технологіями організації розвивального предметно-ігрового середовища в різних групах раннього і дошкільного віку.
Викладач: ЖУРАТ Юлія Василівна
- Дидактичні ігри природничого змісту як засіб формування основ сенсорної культури в дітей молодшого дошкільного віку.
- Створення спеціального розвивального простору в закладі дошкільної освіти для розвитку емпатії у дітей.
- Lego-технологія як засіб сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку.
- Формування соціальної компетентності в дітей старшого дошкільного віку.
- Психологічні особливості розвитку інтелекту дитини дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні умови розвитку уваги дошкільника.
- Зміцнення психічного здоров’я старших дошкільників засобом сміхотерапії .
- Психологічні основи розвитку спілкування та взаємодії між дітьми.
- Емоційний розвиток та корекція його порушень у дітей дошкільного віку.
- Розвиток вольової регуляції особистості в дітей дошкільного віку.
- Психологічна характеристика конфліктів дошкільників та способи їх подолання .
- Психологічні основи роботи вихователя ЗДО з батьками дітей дошкільного віку
- Формування психологічної компетентності дітей дошкільного віку:освітня лінія «Особистість дитини» БКДО.
- Психологічні основи збереження емоційної стійкості педагогів в умовах дошкільної освіти (інклюзивної освіти).
- Виховання основ толерантної культури в дітей старшого дошкільного віку.
- Формування культури професійного спілкування майбутніх вихователів ЗДО.
- Розвиток творчого мислення у дітей старшого дошкільного віку як умова особистісного зростання.
- Вплив педагогічної творчості на ефективність освітнього процесу сучасних ЗДО.
- Особливості формування емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку.
- Соціалізації дитини дошкільного віку як необхідна умова особистісної зрілості.
Викладач: КОЛТУНОВИЧ Тетяна Анатоліївна
- Особливості статевої ідентифікації дітей раннього та дошкільного віку.
- Розвиток тривожних станів у дітей дошкільного віку.
- Психологічна культура сучасного вихователя закладу дошкільної освіти.
- Особливості формування сучасної картини світу у дітей дошкільного віку.
- Вивчення особливостей образу “Я” у дітей 5–6 років.
- Особливості статево-рольових уявлень дітей дошкільного віку.
- Вплив педагогічного спілкування на розвиток особистості дошкільника.
- Конфлікти дітей дошкільного віку та шляхи їх попередження.
- Вплив батьківських установок на формування характеру дитини дошкільного віку.
- Психологічні особливості розвитку захисних механізмів у дітей дошкільного віку.
- Психологічна структура національної самосвідомості дошкільників.
- Гендерні особливості тривожності дітей, які часто хворіють, та можливості її корекції.
- Особливості взаємозв’язку між “Я”-концепцією батьків та їх сприйняттям дитини.
- Особливості профілактики агресивності дітей дошкільного віку.
- Особливості прояву самооцінки у дітей старшого дошкільного віку.
- Статево-вікові особливості прояву агресивності у дошкільників.
- Дитячий психоаналіз Мелані Кляйн/Анни Фройд.
- Сім’я і її вплив на формування емоційної сфери дошкільників.
- Діагностика та корекція страхів у дітей старшого дошкільного віку.
- Маніпуляція в рекламі для дітей: засоби і механізми впливу.
- Творчість як чинник професійної реалізації та розвитку кар’єри вихователя.
- Гіперактивність у становленні емоційно-почуттєвої сфери дошкільника.
- Особливості розвитку емпатійності у дитячому віці.
- Вплив засобів масової комунікації на процес соціалізації особистості дошкільника.
- Психологічні особливості формування “Я”-образу у дошкільників.
- Особливості самооцінки дітей старшого дошкільного віку.
- Професійні деформації у роботі вихователя закладу дошкільної освіти.
- Вплив сімейної культури на формування емоційного ставлення до себе у дітей старшого дошкільного віку
- Психологічні особливості формування «Я»-образу дошкільників.
- Гіперактивність і її корекція у дошкільному віці.
Викладач: ПАЛАГНЮК Ольга Василівна
- Батьківсько-дитячі стосунки як чинник соціалізації особистості дитини дошкільного віку.
- Виховання гуманних почуттів у дітей старшого дошкільного віку.
- Виховання доброзичливого ставлення до людей різних національностей у дітей старшого дошкільного віку.
- Вікові особливості формування моральної поведінки дітей дошкільного віку в процесі спілкування.
- Вольові дії дітей старшого дошкільного віку та можливості їх оптимізації в умовах навчально-ігрової діяльності.
- Вплив кольору на емоційний стан (на енергетичний потенціал, здоров’я) дитини дошкільного віку.
- Вплив реклами (телебачення) на становлення особистості дитини в дошкільному віці.
- Вплив сім’ї на формування моделі агресивної поведінки дітей дошкільного віку.
- Вплив сучасних мультфільмів на психіку дитини дошкільного віку.
- Вплив характеру дитячо-батьківських відносин в родині на міжособистісні стосунки старших дошкільників.
- Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях.
- Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників.
- Комп’ютерні ігри та їх вплив на виховання сучасного дошкільника.
- Особливості розвитку емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку.
- Патріотичне виховання дошкільників за творами В.О.Сухомлинського.
- Педагогічні аспекти патріотичного виховання дітей дошкільного віку.
- Подолання емоційного неблагополуччя у дітей старшого дошкільного віку.
- Потенціал християнської педагогіки у вихованні дітей дошкільного віку.
- Прояви і причини тривожності дітей дошкільного віку.
- Психологічні особливості взаємин дошкільників зі старшими та молодшими дітьми в родині.
- Психолого-педагогічний супровід сором’язливих дітей старшого дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні аспекти сімейного виховання дітей дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні засади підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми.
- Психолого-педагогічні особливості навчання дітей раннього віку.
- Психолого-педагогічні умови розвитку обдарованості дітей дошкільного віку.
- Розуміння дитиною емоційних переживань іншої людини.
- Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку.
- Сімейні взаємовідносини як чинник формування страхів у дітей дошкільного віку.
- Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності.
- Спілкування як умова і один з головних чинників психічного та особистісного розвитку дитини.
- Спільна діяльність дорослих і дітей як чинник формування позитивних взаємин у сім’ї.
- Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі.
- Теоретичні аспекти використання методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку.
- Формування соціально-моральної поведінки дітей дошкільного віку як складової життєвої компетентності.
- Формування толерантних відносин між дошкільниками засобами соціально-психологічного тренінгу.
Викладач: ПЕРЕПЕЛЮК Інна Романівна
- Розвиток вольових якостей у дітей старшого дошкільного віку в процесі рухливих ігор.
- Формування фізичної готовності до шкільного навчання у старших дошкільників.
- Розвиток творчої уяви старших дошкільників у рухливих іграх.
- Сюжетно-рольова гра як засіб формування комунікативних навичок у старших дошкільників.
- Сучасний іграшковий матеріал як засіб сенсорно-пізнавального розвитку дитини раннього віку.
- Розумове виховання дітей середнього дошкільного віку засобами дидактичної гри.
- Розвиток пізнавальних здібностей дітей у процесі розумового виховання.
- Особливості формування соціальної компетентності старших дошкільників.
- Гендерний підхід до хлопчиків і дівчаток у процесі виховання в дошкільному закладі.
- Казкотерапія як засіб психолого-педагогічного впливу на емоційно-вольову сферу дошкільників.
Викладач: КВАСЕЦЬКА Ярина Андріївна
- Народна педагогіка про виховання дошкільників засобами природи
- Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку в умовах війни
- Активізація розумової діяльності дітей дошкільного віку засобами природи.
- Сенсорне виховання дітей дошкільного віку засобами природи.
- Моральне виховання дошкільників на лоні природи
- Психолого-педагогічні погляди науковців про значення природи як засобу розвитку дітей
- Використання новітніх педагогічних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.
- Організація сюжетно-рольової гри дітей дошкільного віку.
- Інтегровані заняття як засіб розвитку особистості в закладі дошкільної освіти.
- Формування пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природою.
- Організація розвивального середовища у закладі дошкільної освіти
- Творчі ігри як фактор екологічного виховання дітей дошкільного віку.
- Особливості організаційної роботи в куточку книги з дошкільниками в освітньому процесі закладу дошкільної освіти
- Формування екологічної культури дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти.
- Розвиток творчості в сюжетно-рольовій грі у дітей старшого дошкільного віку
- Навчально-мовленнєва діяльність дошкільників
- Розвиток мовлення дітей на різних етапах дошкільного дитинства.
- Особливості організаційної роботи з книгою в позанавчальній діяльності.
- Використання природознавчих ігор в ознайомленні дошкільників з природою
- Спілкування як специфічний вид дитячої діяльності
- Розвиток мовлення дошкільників сюжетно-рольовими іграми
- Становлення та розвиток мовленнєвого спілкування у дітей дошкільного віку
- Розвиток мовлення дітей дошкільного віку в повсякденному житті
- Становлення педагогічних систем мовленнєвого розвитку дошкільників
- Розвиток монологічного мовлення дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти
Викладач: КУЗНЄЦОВА Катерина Сергіївна
- Генеза місця особистості дитини в дошкільній педагогіці.
- Особливості провідних видів діяльності в дошкільному дитинстві.
- Характеристика обдарованості в дошкільній педагогіці.
- Відмінні риси дитини з особливими освітніми потребами.
- Нормативне забезпечення сучасної дошкільної освіти в Україні.
- Зарубіжні системи дошкільної освіти.
- Розумне виховання сучасних дошкільнят.
- Моральне виховання українських дітей ххі століття.
- Особливості економічного виховання сучасних дітей дошкільного віку.
- Дитинство в сучасній україні (деякі аспекти правового виховання).
- нормативне забезпечення сучасної дошкільної дидактики в Україні.
- Нові методи організації навчання дітей дошкільного віку.
- Іграшка та її педагогічне значення для дитини дошкільного віку.
- Творчі сюжетно-рольові ігри сучасних дітей дошкільного віку.
- Будівельно-конструкційні творчі ігри сучасних дітей дошкільного віку.
- Керівництва дидактичними іграми дітей дошкільного віку.
- дидактична гра у роботі з дітьми дошкільного віку.
- Організація життя та діяльності дітей в різних вікових групах впродовж дня.
- Предметно-розвивального середовища вікової групи здо як складова освітнього процесу.
- Планування організації життєдіяльності дітей у закладі дошкільної освіти.
Викладач: КОСТИК Любов Богданівна
- Дослідження проявів гіперактивності та індивідуальний підхід до гіперактивних дітей.
- Особливості психічного здоров’я дитини-лівші.
- Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення дітей із ТПМ.
- Обдарованість у ліворуких дітей.
- Гра як засіб формування та розвитку звукового сприймання у дітей старшої групи із ФФНМ.
- Застосування елементів Су-джок терапії та пальцевого масажу в логопедичній роботі.
- Ігри з водою та використання акватерапії в логопедії.
- Соціальна адаптація дитини-лівші.
- Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з особливими потребами засобами гудзикотерапії.
- Подолання мовленнєвих порушень у дошкільників засобами мистецтва (арттерапія, артпедагогіка)
- Автоматизація звуків мовлення засобами ейдетики у дітей з ФФНМ.
- Застосування нових інформаційних технологій в корекційно- розвивальній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями.
- Розвиток творчих здібностей у дошкільників із порушенням мовлення.
- Використання скоромовок у логопедичній роботі з дошкільниками.
- Використання LEGO-технологій у корекційній роботі з дітьми із вадами мовлення.
Викладач: РУДНИЦЬКА-ЮРІЙЧУК Ірина Романівна
- Особливості пропедевтичного періоду у навчанні грамоти дітей молодшого (середнього) дошкільного віку
- Особливості використання методів мнемотехніки у процесі розвитку пам’яті дітей дошкільного віку
- Психолого-педагогічні засади навчання грамоти дітей дошкільного віку
- Аналіз системи ігрових вправ для розвитку уяви дітей 5-6 року життя
- Особливості психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного навчання
- Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання грамоти
- Формування граматичної компетенції дітей дошкільного віку
- Народні казки як засіб морального виховання
- Вплив лялькового театру на виховання естетичних почуттів дошкільників
- Альтернативні системи навчання та виховання дітей дошкільного віку в зарубіжній та вітчизняній практиці. Технологія саморозвитку Марії Монтессорі
- Формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку за методикою Марії Монтессорі
- Використання концептуальних ідей і елементів педагогіки Reggio Emilia в закладах дошкільної освіти
- Особливості дошкільної освіти за кордоном (країна на вибір)
- Формування психологічної компетентності дітей дошкільного віку: освітній напрям «Особистість дитини»
- Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії педагога дошкілля та батьків вихованців
Викладач: ВЕРЕГА Христина Іванівна
- Формування патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобами фольклору.
- Розвиток креативних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами інтелектуальних ігор.
- Педагогіка партнерства – основа демократизації та гуманізації освітнього процесу.
- Козацькі традиції та їх використання в практиці національно-патріотичного виховання дошкільників.
- Підготовка дитини до школи: ретроспективний аналіз.
- Ідеї патріотичного виховання дітей у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.
- Використання педагогічного досвіду В. О. Сухомлинського щодо розумового виховання дітей у сучасних закладах освіти.
- Формування творчої активності дітей дошкільного віку засобами інформаційних технологій.
- Завдання і зміст естетичного виховання дошкільників у практиці роботи вихователя ЗДО.
- Формування естетичної культури дітей дошкільного віку засобами ігрової діяльності.
- Використання казкових сюжетів в процесі формування естетичної культури дошкільників.
- Формування пізнавального інтересу дітей молодшого дошкільного віку засобами народних традицій.
- Використання ідей Ф.Фребеля у роботі ЗДО.
- Основоположні принципи організації дошкільного виховання в концепції С.Ф.Русової.
- Ідея дитиноцентризму у педагогічній спадщині Януша Корчака.
- Психологічні особливості розвитку сенсомоторного інтелекту дітей раннього віку.
- Діагностика психомоторної готовності дитини до школи.
- Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі.
- Ідея вільного, природовідповідного виховання у педагогічній теорії Ж.-Ж. Руссо.
- Педагогічні засоби формування дитячого колективу.
- Розумове виховання дітей середнього дошкільного віку засобами дидактичних ігор.
Викладач: БЕСПАЛЬКО Ганна Михайлівна
- Використання малюнків в психотерапевтичній роботі з дітьми дошкільного віку.
- Арт-терапія в роботі дитячого психотерапевта з різними категоріями запитів.
- Метафоричні асоціативні зображення в дитячій терапії.
- Особливості використання ляльки в психотерапевтичному процесі дитячого психотерапевта.
- Дослідження діагностичних можливостей дитячого малюнка.
- Розвиток дитячої уяви на заняттях художньої праці.
- Соціальне благополуччя дитини як інтегрований показник її фізичного, психічного, морального здоров’я та цілісного розвитку.
- Психологічні особливості прихильності до матері у дітей дошкільного віку.
- Стосунки з однолітками як чинник формування уявлень про соціальний світ.
- Ігрова психотерапія в роботі з дітьми дошкільного віку.
Викладач: КУШНІРИК Роксоляна Василівна
- Роль типу темпераменту у соціально-емоційному розвитку дітей дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні умови ознайомлення дітей дошкільного віку з правилами безпечної поведінки у соціумі.
- Особливості формування пізнавальної мотивації у дошкільному віці.
- Особливості розвитку уваги та сприймання у дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю.
- Психологічні особливості самооцінки дітей в дитячому колективі.
- Вплив сучасних мультфільмів на емоційний розвиток дошкільника.
- Особливості використання засобів казкотерапії для зниження тривожності дітей в умовах воєнного стану.
- Психологічні особливості вербального і невербального спілкування у професійній діяльності вихователя ЗДО.
- Вплив негативних емоціогенних ситуацій на розвиток особистості в умовах війни.
- Вплив тривожності дошкільників на готовність до навчання в школі.
- Особливості самооцінки та самоставлення у дітей дошкільного віку.
- Психолого-педагогічні умови адаптації дошкільника до ЗДО.
- Особливості емоційного розвитку дітей з когнітивними порушеннями.
- Особливоості профілактики мутизму дітей дошкільного віку.
- Використання комунікації PECS як засобу формування комунікативних навичок у дітей з психофізичними порушеннями.
Викладач: ЗУБРИЦЬКА Анастасія Олегівна
- Використання ігрових додатків на смартфонах та планшетах для розвитку пізнавальних навичок у дітей дошкільного віку.
- Ефективність використання онлайн-ресурсів та веб-платформ для дистанційного навчання у дошкільній освіті.
- Роль педагогічного спілкування у формуванні психологічного комфорту в закладах дошкільної освіти.
- Вплив розвивальних ігор на пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку.
- Вивчення методів стимулювання творчої активності у дітей дошкільного віку.
- Вплив сучасних технологій на психологічний розвиток дітей в закладах дошкільної освіти.
- Сучасні тенденції у вихованні та освіті дошкільників: досвід країн світу.
- Роль гри в навчальному процесі та соціальному розвитку дітей дошкільного віку.
- Психологічні особливості конфліктів між дітьми в дошкільному віці та їх розв’язання.
- Інноваційні методи інтерактивного вивчення STEM-предметів в дошкільному віці: виклики та перспективи