Знімок екрана 2021-02-20 о 21.14.51

07.07.2020

07.07.2020

6-7 липня 2020 року відбулася Міжнародна конференція ATEE-2020 «Teacher Education for Promoting Well-being in School» («Освіта вчителів для сприяння добробуту в школі»), яка була організована в онлайн форматі Сучавським університетом імені Штефана чел Маре (м.Сучава, Румунія) за підтримки Асоціації педагогічної освіти в Європі (The Association for Teacher Education in Europe (АТЕЕ) https://atee.education/).
У роботі конференції взяли участь більше 260 учасників із 25 країн світу (ATEE-2020 (https://atee2020.education/)
АТЕЕ – некомерційна європейська організація, мета якої – підвищення якості педагогічної освіти у Європі та підтримка професійного розвитку педагогів.
ATEE охоплює більшу частину Європи, США, Австралію, Ізраїль і деякі африканські країни, надає консультації з педагогічної освіти, веде активний діалог та міжнародний обмін дослідженнями та практикою в початковій та подальшій освіті педагогів.
Членами АТЕЕ щорічно організовуються три типи конференцій: основна щорічна конференція (влітку); зимова конференція, що організовується однією із Спільнот досліджень та розвитку ATEE; весняна конференція (зазвичай відбувається в одній з країн Балтії).
Цьогоріч зимову конференцію ATEE-2020 «Teacher Education for Promoting Well-being in School» було перенесено на літній період (6-7 липня) у зв’язку з пандемією COVID-19.
001
Конференція працювала за такими напрямами:
– Підготовка та підвищення кваліфікації вчителів. Політика, практика та дослідження.
– Навчання вчителів у контексті міграційного процесу.
– Інклюзія в освіті.
– Дошкільне виховання.
– Лідерство в освіті.
004
006З постерними доповідями у трьох секціях конференції виступили науковці Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича:
– Радчук Г., Олійник М., Ставяк-Ососінська М. Внутрішні чинники розвитку психологічної готовності офіцерів-кінологів до професійної діяльності
020-07-07 о 22.24.31
– Федірчик Т., Дідух В. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до співпраці з учасниками навчально-виховного процесу на засадах педагогіки партнерства
024
– Балахтар В., Балахтар К., Кузнєцова К. Когнітивно-афективний компонент формування соціального працівника
022
– Журат Ю., Тарнавська Т. Психолого-педагогічне дослідження особистості, яка перебуває у місцях позбавлення волі
039
– Поліщук О., Колтунович Т., Андрєєва Я., Гайсонюк Н. Задоволеність працею та професійне вигорання вихователів: як втримати баланс?0046
– Вишпінська Я. М. Формування творчої особистості студентів спеціальності «Дошкільна освіта» в процесі вивчення методики музичного виховання
047
– Нечитайло Т., Фесун Г., Канівець Т., Сімак А. Психологічні особливості прояву копінг-ресурсів у вчителів загальноосвітніх шкіл
IMG-7123
– Нікула Н., Бражанюк А. Формування професійної культури у майбутнього фахівця в освітньому просторі університету
021
– Нємцова Л. Професійно важливі навички та особистісні якості хорового диригента
038
– Барабащук Г., Душкевич М., Гуцуляк Н. Психологічні особливості толерантності майбутніх фахівців соціономічних професій
058
– Костик Л. Б., Костик В. В. Гендерна ідентичність дітей дошкільного віку
010
– Рудницька-Юрійчук І. Р. Основні принципи використання аудіовізуального методу в навчанні рідної мови дітей дошкільного віку в українській діаспорі США та Канади
IMG_7135Конференція ATEE – це чудова платформа для спілкування та обміну досвідом з метою сприяння професійному розвитку та міжвузівському співробітництву в європейському освітньому просторі. Вона об’єднує результати досліджень науковців світу, надаючи своїм учасникам можливість ініціювати нові проєкти в галузі освітніх наук.