Монографії

2023

  1. Kuznietsova K., Oliynyk M. Educational Web resources in the educational process of preschool institution, Wielokontekstowość procesu całożyciowego uczenia się Wydawnictwo Adam Marszałek. Toruń, 2022, p. 249-261
    URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6775

2022

  1. Mariia Oliinyk, Inna Perepeliuk Levels and Criteria for Assessing the Quality of Knowledge in the Educational Process of Modern Institutions of Higher Education. Contemporary Trends of Improving Quality of Pedagogical Activity in the Context of Educational Modernization Process. Editors: Olha Blaha, Jakub Świerzawski. Monograph. Publishing House of University of Technology, Katowice, 2022. С. 311-320. DOI: 10.54264/M009
  2. Zhurat Y. Innovative methods for teaching reading in preschool theory and practice. Information and innovative technologies in the turbulence era.  Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, Poland, 2022. P 136-154 ULR: https://cutt.ly/jBnYRQC
  3. Кузнєцова К., Комісарик М. Психологічні особливості професіоналізації студентів на етапі навчання у закладі вищої освіти. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство : монографія / за наук. редакцією І.М. Зварича. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2022. С.252-282.

2021

  1. Chuyko H., Chaplak Ya., Koltunovych T. Theoretical Aspects of the Problem of Trust in Psychology. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 163–186. DOI 10.18662/978-1-910129-28-9.ch011
  2. Komisaryk M., Kuznietsova K.  Psychological Peculiarities of the Preschool Age Children with Speech Violations. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 377–397. DOI:https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch023 
  3. Kvasetska Ya., Stawiak-Ososińska M. «Organization of Social Pre-School Education in Bukovyna (Late ХІХ – Early ХХ Cent.)» Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 237–254. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch015
  4. Mariia Oliinyk, Oleksandra Yankovych. The soft-skills development in preschool education future specialists. Uczenie się w Trakcie Życia – Aspekty, Postulaty, Uzadnienia. Ed. by Anna Pryzgoda, Kataryzna Potacyałaż Perz, Stanisław Kowalski. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2021. S.303-323. 
  5. Matsuk L., Lazarovych N., Kvasetska Y., Pytlik J. Formation of Natural Ideas and Concepts of Senior Preschool Age Children by Means of Objects of the Corner of Nature (Формування природничих уявлень та понять у дітей дошкільного віку засобами об’єктів куточка природи). Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. P. 291-302.
  6. Mykyteichuk Kh., Tymchuk L., Zvozdetska V. Pedagogical Diagnostics at the Stage of Preparing a Child for School in Poland. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 285-304. DOI:https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/
  7. Oliinyk M., Perepeliuk I., Palahnyuk O. Disorders of Children of Senior Preschool Age with Mental Retardation in the Conditions of the Inclusive Group of Preschool Education Institution (Шляхи подолання порушень мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку із зупинкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи закладів дошкільної освіти). Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. P. 397-407.
  8. Oliinyk R., Platash L., Kostyk L. Sandplay as an effective method of psychological assistance to a child with special educational needs. Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. P. 408-419.
  9. Palahnyuk O. Conceptualization of christian religious attitudes in socio-psychological and world-view contexts. Trends And Prospects Of The Education System And Educators’ Professional Training Development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 187–204. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch012
  10. Rudnytska-Yuriichuk I. Peculiarities of pedagogical staff professional training for work at Ukrainian pre-school educational institutions in US and Canadian diaspora (2nd half of the XX century). Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 255–275. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch01
  11. Sevastiuk M., Perepeliuk I., Hubarieva D. Theoretical and practical principles of primary education in Vasyl Sukhomlynsky’s legacy. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 511–526. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch032 
  12. Ternavska T., Zhurat Y. Pedagogical Neglect of Pupils in a Special Institution as a Social and Pedagogical Problem. Current Problems of Harmonization of Personality Development in the Modern Educational Space. Editors: Olha Blaha, Sławomir Śliwa. Monograph. Opole: Publishing House WSZiA. 2021. Р. 420-428.
  13. Zhurat Y., Holyk B., Polishchuk O. An Overview on the Pre-School Teachers’ Psychological Readiness while Working with Gifted and Talented Children. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Malgorzata Stawiak-Ososinska. Iasi: Lumen, 2021. P. 399-410. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch024
  14. Костик Любов, Костик Василь. Нейропедагогічний вплив народних ігор на розумовий розвиток дітей з особливими потребами Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність та перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні./за ред. С. П. Миронової, Л. Б. Платаш. Чернівці:«Технодрук», 2021. С.119-141. 

2020

  1. Chuyko H., Chaplak Ya., Koltunovych T. Theoretical Aspects of the Problem of Trust in Psychology. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Małgorzata Stawiak-Ososińska. Iasi: Lumen Publishing House, 2020. P. 163-186. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch011; 
  2. Komisaryk M., Kuznietsova K. Psychological Peculiarities of the Preschool Age Children with Speech Violations. Trends and Prospects of the Education System and Educators’ Professional Training Development. Lumen, 2020. Р. 377-399. 
  3. Oliinyk M., Poznanska O., Chrost S. Academic Mobility: Problems and Consequences. Trends and prospects of the education system and educator’s professional training development. Ed. by Mariia Oliinyk, Otilia Clipa, Małgorzata Stawiak-Ososińska. Iasi: Lumen Publishing House, 2020. P. 67-81. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch011.
  4. Oliynyk Mariya, Palagnyuk Olga. Modelling of future specialists’ training for preschool education in Ukraine. Pre-school education in the context of new ukrainian school’s objectives : joint monograph / Ed. by Prof. Valentyna Kushnir. Hameln : InterGING, 2020. Р. 202-224.
  5. Коstyk L. Vocational Training of Preschool Teachers Trends and prospects of the education system and educators’ professional training development Mariia OLIINYK, Otilia CLIPA, Malgorzata STAWIAK-OSOSINSKA (editors) Сopyright. LUMEN Media Publishing, London, UK ISBN: 978-1-910129-28-9. Editura LUMEN, Iasi, Romania ISBN: 978-973-166-589-4. Editura Lumen, 2020. LUMEN, 2020 С.105-118. DOI: https://doi.org/10.18662/978-1-910129-28-9.ch007
  6. Костик Л.Б. Аспекти альтернативної та допоміжної комунікації у соціальній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти: монографія / [кол. авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С.П., Платаш Л.Б., Романюк С.З. та ін.] за заг. Ред. Л.Б. Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. С. 217-224.
  7. Кузенко О.Й., Мацук Л.О., Перепелюк І.Р. Формування комунікативних здібностей дітей дошкільного віку із ЗПР засобами нетрадиційних художніх технік в умовах інклюзивної групи ЗДО. Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти: монографія / [кол. авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С.П., Платаш Л.Б., Романюк С.З. та ін.] за заг. Ред. Л.Б. Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. С. 408-418.
  8. Чупахіна С.В, Олійник М.І. ІТ як засіб впливу на формування пізнавальної готовності дітей з інтелектуальними порушеннями до інклюзивного навчання. Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти: монографія / [кол. Авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С.П., Платаш Л.Б., Романюк С.З. та ін.] за заг. Ред. Л.Б. Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. С.391-407.

2019

  1. Педагогічна освіта – необхідна складова професійного становлення фахівця в умовах класичного університету. Актуальні проблеми педагогічної освіти : соціокультурний вимір : колективна монографія / Олійник М.І., Мачинська Н.І., Войтович А.Ю. та ін., за ред. Мачинської Н.І. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 352 с.  

2018

  1. Балаєва К.С. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності : монографія. Чернівці : «Місто», 2018. 304 с.  

2017

  1. Квасецька Я.А. Професійна підготовка вихователів на західноукраїнських землях: історичний аспект: монографія. Чернівці : Зелена Буковина, 2017. 352 с.  

2015

  1. Олійник М. І. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в країнах Східної Європи : монографія. Чернівці : Видавничий дім «РОДОВІД», 2015.  400 с.

2014

  1. Koltunovych T. The problems of prevention and psycho-correction of pre-school teachers’ professional burnout. The actual problems of the theory and practice of modern pre-school education in Poland, Romanis and Ukraine, ed. by Otilia Clipa, Maria Oliynyk, Malgorzata Stawiak-Ososinska. London: Lumen Media publishing, 2014.  P. 79–104.  
  2. Oliynyk M. І. Topical issues of pre-school teachers training for work with children in ethnocultural environment of Bucovyna / O. Clipa, M. Oliynyk, M. Stawiak-Ososinska. The Actual Problems of the Theory and Practice of Modern Pre-School Education in Poland, Romania and Ukraine. London–Jasi : Lumen Media Publishing. 2014. 192 s.  

2011

  1. Колтунович Т., Поліщук О. Проблема самовизначення та самореалізації особистості: теоретичний аспект. Соціально-психологічні чинники самореалізації творчої індивідуальності у полікультурному світі : монографія / за наук. ред. І. М. Зварича. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2011.  С. 49–61.  
  2. Колтунович Т. Творчість вихователя дошкільного навчального закладу як стримуючий чинник професійного вигорання. Соціально-психологічні чинники самореалізації творчої індивідуальності у полікультурному світі: монографія / за наук. ред. І. М. Зварича. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011.  С. 432-455.